
Farinova zatáčka se stane připomkou starého Masarykova okruhu
Bývalý komentátor Masarykova okruhu Jiří Řezáč se rozhodl vybudovat vzpomínkový pomník bývalému Masarykovu okruhu, který se jako přírodní trať jezdil v letech 1930 – 1986.
AUTOMUZEUM Ferdinanda Porsche – připomínka vratislavického rodáka a geniálního automobilového konstruktéra 20. století, Dr. Ing. h. c. Ferdinanda Porsche, jeho pokračovatelů a příznivců.
AUTOMUZEUM Ferdinanda Porsche – připomínka vratislavického rodáka a geniálního automobilového konstruktéra 20. století, Dr. Ing. h. c. Ferdinanda Porsche, jeho pokračovatelů a příznivců.
Bývalý komentátor Masarykova okruhu Jiří Řezáč se rozhodl vybudovat vzpomínkový pomník bývalému Masarykovu okruhu, který se jako přírodní trať jezdil v letech 1930 – 1986.
Vážení přátelé, svým rozsahem unikátní řada olejů, maziv a aditiv pro historické automobily a motocykly se již brzý dočká nových plechových obalů 1l a 5l provedených v atraktivním retro designu vycházejícím z bohaté historie společnosti John W. Miller & Son, Ltd.
Tuto hodně specifickou a rozmanitou kategorii zastupuje především dálník, který vymyslel a pojmenoval významný český inženýr a pilot Jan Anderle.
Na letošní Motoristické slavnosti Legendy připravil Tomáš Hervert pro milovníky historie automobilového sportu jedinečnou podívanou.
Nová kniha o moravské automobilce Wikov vyšla na sklonku roku 2015 ve vydavatelství CPress a je z pera známého slovenského historika Mariána Šuman-Hreblaye.
Značka Wikov byla co do objemu výroby naší nejmenší meziválečnou automobilkou, moderním konstrukčním řešením však předčila mnohem větší a starší továrny a stala se tak po zásluze středem zájmu odborníků i laické veřejnosti doma a v zahraničí.
Alpine se vrací s Alpine Vision. Koncem roku 2012 ohlásila Skupina Renault záměr o znovuoživení značky Alpine. A jestli se sen vidět Alpine na silnici stane jednoho dne skutečností?
Ještě je třeba potvrdit předpoklad, že legenda může znovu zaujmout jedinečné a trvalé místo na trhu.
Více sedozvíte na: www.autokaleidoskop.cz
Metro 6R4 se neúspěšně pokusilo obnovit slávu britských vozů v rallye. Na rozdíl od ostatních supervozů skupiny B jej nepoháněl malý přeplňovaný motor, ale atmosférický třílitr.
Výrobou vozidel spuštěnou řadu let před založením samotné automobilky se může pochlubit velmi málo společnosti. Liaz je jednou z nich.