Není RAF jako RAF
 Úspěšný liberecký textilní průmyslník baron Theodor von Liebieg sice počátkem dvacátého století závodil, ale z boomu automobilismu jinak moc neměl. V  reakci na úspěchy automobilky Laurin & Klement proto v roce 1907 založil v Liberci s  průmyslníky Klingerem a Ginskeyem automobilku RAF. Právní forma s. r. o.  místo a. s. svědčí o obavách z konkurence.
Úspěšný liberecký textilní průmyslník baron Theodor von Liebieg sice počátkem dvacátého století závodil, ale z boomu automobilismu jinak moc neměl. V  reakci na úspěchy automobilky Laurin & Klement proto v roce 1907 založil v Liberci s  průmyslníky Klingerem a Ginskeyem automobilku RAF. Právní forma s. r. o.  místo a. s. svědčí o obavách z konkurence.
 
                


 Na výšině císaře Františka Josefa v nadmořské výšce 2369 m probíhá výstava historických automobilů a motocyklů. Ještě nikdy se podobná výstava neuskutečnila tak vysoko. Jejím cílem je připomenout 125. výročí vzniku automobilu. Ve třech podlažích alpského návštěvnického centra jsou k vidění automobily i motocykly, ale také replika druhého Marcusova prototypu a monopost formule jedna stáje Red Bull. Hned u vchodu do první expozice nás vítá symbolicky replika první Benzovy tříkolky z roku 1886.
Na výšině císaře Františka Josefa v nadmořské výšce 2369 m probíhá výstava historických automobilů a motocyklů. Ještě nikdy se podobná výstava neuskutečnila tak vysoko. Jejím cílem je připomenout 125. výročí vzniku automobilu. Ve třech podlažích alpského návštěvnického centra jsou k vidění automobily i motocykly, ale také replika druhého Marcusova prototypu a monopost formule jedna stáje Red Bull. Hned u vchodu do první expozice nás vítá symbolicky replika první Benzovy tříkolky z roku 1886.





