Dvoudveřový dvoumístný terénní vůz, motor vpředu a pohon všech čtyř kol (4x4). Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka s redukcí, rozvor náprav 1900 mm, rozchod kol 1360/1300 mm, vnější rozměry: délka 3467 mm, šířka 1705 mm, výška 1938 mm, pohotovostní hmotnost 1120 kg, maximální rychlost 80 km/h.

Ve spolupráci s ČZM Strakonice vznikl prototyp vozu Agromobil. Oficiálně šlo o vůz pro zemědělství, po úpravě se dal použit také pro armádu. Bylo vyrobena pouze zkušební série, celkem postavili asi 13 vozů (jiné prameny uvádějí od 5 do 23 postavených automobilů). Vůz měl motor a převody Š1202, dostal navíc přídavnou převodovku s možností zařadit pohon předních kol a uzávěrky diferenciálů.
Černobílé snímky jsou z knih "Škoda - Let okřídleného šípu" a "Škoda auta známá i neznámá". Vůz bylo možno vidět v českém filmovém muzikálu "Kdyby tisíc klarinetů" z roku 1964

Text i foto použity z archivu Auta5P

99803
99802
99804
99810
99811
99812