VW Typ 3 (1500/1600) - Brouk pro pokročilé

Ačkoliv v padesátých letech dosahovaly prodeje oblíbeného lidového vozu VW Brouk stále vyšších počtů, ale přesto se ve Wolfsburgu zabývali myšlenkou, jak zákazníky udržet zákazníky, nebo ještě lépe získat ty, kteří Brouky nechtějí. A tak se zrodil Typ 3.

Německo prožívalo hospodářský zázrak, očividně disponovalo vyššími příjmy a horizont životní úrovně se rozšiřoval. Německo stalo zemí číslo jedna v oblasti cestování. Lidí jezdili k jezeru Garda, na dovolenou na italské pláže nebo trávili čas v německých horách. Auto se stávalo stále víc důležitější, než jen pouhým dopravním prostředkem pro cesty do zaměstnání. Mělo také udělat dojem na souseda, mělo být pohodlné a nabídnout více místa pro volný čas.

Více si můžete přečíst na: www.autokaleidoskop.cz